změnit jazyk CZ změnit jazyk SK
Počet položek: 0 0 Kč

Reklamace

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

odkaz na reklamační řád

Jak postupovat při reklamaci

  1. Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
  2. Pro nejrychlejší vyřešení reklamace vygenerujte novou reklamaci přes odkaz, který naleznete dole v potvrzujícím emailu.
  3. Dalším způsobem je zaslání reklamace s průvodním reklamačním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  4. Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
  5. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
  6. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

Adresa pro zaslání reklamace:

Ing. Daniel Vondráček - NOTEBOOK-DISPLAY.CZ
náměstí Sítná 3113
272 01  Kladno

Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.

 

Postup při zadání online reklamace registrovaných uživatelů

 

1. Přihlašte se na Váš uživatelský účet

2. vyberte Moje reklamace

3. zvolte Přidat reklamaci

4. vyberte zboží dle data zakoupení a názvu, potvrďte výběr

5. do kolonky označení napište sériové číslo zboží, do poznámky závadu a zvolte vytvořit reklamaci

6. vygeneruje se vám RMA číslo, které označte na krabici s řádně zabaleným LCD a kopií faktury

7. Zásilku odešlete na adresu:

Ing. Daniel Vondráček - Notebook-display.cz

náměstí Sítná 3113

272 01 Kladno

8. stav reklamace můžete sledovat po příhlášení online na vašem profilu v sekci Moje reklamace